En kväll inne i stan!

Vid halv 5 idag så ringde Jennifer och fråga om jag skulle med till Allsång på Skansen. Först så velade jag lite om jag skulle med eller inte, men jag åkte med. Jag åkte till Sumpan och träffade Jennifer där och när vi står och väntar på tåget så säger jag Är det därför fönsterna är där, det ska ju vara som ett hus, och så har dom en balkong över smart. Och så säger Jennifer Va? Vad då fönsterna...?Och jag svara Dom på väggen kanske..

När vi kom fram till Slussen så skulle vi ta Djurgårds båten över till Djurgården. När vi kommer ner till hamnen ser vi en stort kryssningsfartyg som står mitt ute i vattnet. Och när jag säger stort så menare inte som typ Viking Line, Silja Line eller Tallink utan jag menar STORT! När vi står på Djurgårds båten och åker förbi den stora lyxkryssaren The World så ser vi att varje hytt har en BALKONG!! Tro mig eller ej men det är som lägenheter i den båten (har läst lite nu om den). Men när vi har åkt förbi båten så åker båten som vi står på rakt in i en våg och du ska inte tro att jag och Jennifer hann fly från vågen, utan vi fick allt vatten på oss. Det var ganska kul men kallt som fan.  

När vi kom fram till Skansen så kollade vi vad det skulle kosta att gå in... och tro mig eller ej men det kosta 110kr för att gå in och kolla på Allsången!! Det är lite dyrt. Så vi bestämde oss för att för att gå en promenad i Djurgården. Det var så vackert! Vi satte oss på en kaj och sjöng och hade det hur mysigt som helst, sen så gick vi från Djurgården till T-centralen, och så åt vi lite mat och åkte hem. Men det var en helt underbar kväll.  
Så här såg båten ut.

210882-43






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0