Shopping, McDonalds, Elvis & Crash Bandicoot!

Idag så har jag varit inne i stan med Niklas och syrran. Det var grymt kul, vi hjälpte Niklas att köpa nya kläder och skor, det blev skit snygga kläder. Det var inte bara han som köpte nya kläder jag gjort också det, jag köpte två nya linnen från Gina, ett svart och ett gult. När vi skulle gå och äta lunch så bestämde vi oss för att vi skulle äta på McDonalds. Så vi gick till McDonalds som låg vid punkshop men där var det fullt så vi vandrade oss ner till Högtorget, men där var det också fullt så vi bestämde oss för att vandra en bit ner mot biograferna Saga och Rigoletto för där visste vi att det låg ett McDonalds, när vi kom fram så gick vi in och tog dom sista platserna snacka om att vi hade tur. Efter att vi hade käkat så gick vi in i Adidas shopen. När vi kommer in där är det första man ser ett stor och AIK märke på väggen och så står det Black Is Back. Och det var just då vi var tillbaka.

Men i år så är inte dom så jävla bra som dom var förra året. Men men nog om det. Tillbaka till shoppingen. När vi hade varit i shopen så sa Niklas att han skulle köpa ett par nya jeans. Så vet bestämde oss att vi skulle gå till Speed Way. För där hade han köpt sina andra byxor och han tycket dom var bra där, men tyvärr så hitta han inga byxor där, men jag hitta ett par skit snygga örhängen. Så jävla snygga dom var! Så tog oss till Solna Centrum istället för att köpa ett par byxor på JC hitta ett par skit snygga byxor där till Niklas plus att vi hitta en jävligt snygg tröga. Då sa han att han vill ha en skjorta till det så vi gick till Carlings, där såg vi en jätte fin svart skjorta där det stod F.E.A.R med vit text på bröstet. Så den köpte han. Juste jag höll på att glömma! Jag var inne och köpte två Elvis böcker, ni vet den där sköldpaddan i Metro. Jag har nog aldrig garvat så mycket i hela mitt liv åt en sköldpadda.

Efter att vi hade shoppat klar så åkte vi hem till Niklas och spelade PS3, och inte vilket spel som helst utan Crash Bandicoot! Det var grymt länge sen jag spela det så det var kul.

Det här var i stortsätt min dag. Och jag ska inte klaga.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0