Hur Kunde jag glömma?!

Hur fan kunde jag glömma att skriva om Linkin Park konserten?! Den var grymt bra! Och förbanden var inte så dåliga, Blade var helt okej, 30 Seconds To Mars var grymt bra! Men huvudnumret var bäst! Jag har aldrig hoppa, skrikit och sjungit så mycket i hela mitt liv! Och jag var där med den skönaste personen som finns! Har aldrig garvat så mycket åt honom i hela mitt liv som jag gjorde den kvällen. Öppningen på själva Linkin Park's show var grym! Dom öppnade upp med låten One Step Closer. Jag vill tillbaka! Fan vad grym konsert det var! När dom framförde sina låtar så överröstade globen Chester och Mike nästan hela tiden, det var ett sånt ös så det inte är sant! Ska jag gå och se dom nästa år ingen?! JA FÖR FAN DET SKA JAG! Man missar inte en sån konsert, det gör man bara inte. Tack för en underbar kväll Linkin Park, Oscar, Anna & Laura!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0