Äntligen Fredag !

Äntligen fredag! Vad ska man hitta på idag då? Undrar om man ska försöka få hit Anna.. men tror knappast att jag kommer lyckas. Men jag får väl sätta mig och kolla på "Så ska det låta ikväll", undrar vilka som är med? Och Linkin Park konserten kan man lika gärna glömma, det finns inga biljetter kvar. Det enda sättet att får biljetter nu är att köpa dom utan för Globen *suck*. Jag får kolla på Ticnet's hemsida varje dag och se om det kommer in några biljetter i retur. Eller vänta lite, jag har typ nyss hittat biljetter? Men ska jag våga tro på att det är äkta biljetter? Får ringa och kolla det sen. Jag återkommer om biljetterna till LP.. Hoppas verkligen att jag får tag på biljetterna!





Postat av: Anonym

HÖRRÖ!! vi har ju redan Biljetter , eller ja dom är på G!! :D

DET HÄR ÄR STÖRRE ÄN DOLLY PARTON!! :D

2007-03-17 @ 20:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0