The Sims 2!

Jag verkligen älskar att spela The Sims 2!! Det är skit kul att bygga hus och göra familjer och sånt skit, men det är en ska som jag alltid har undrar över... Hur gör man om man vill ha garaget bredvid huset om man har huset på "upphöjningen".. jag vet inte riktigt vad det som man använder heter.. men jag tror ni förstår vad jag menar när jag säger att man har en altan.. hoppas ni förstår.. och då undrar jag om det är någon utav er som läser det här kanske vet hur man gör.. isf skulle jag vara otroligt tacksam över om ni sa det till mig..

En sak till när det gäller The Sims 2, min dator är så himla gammal och dålig att jag inte kan ha dom senaste spelen på datorn, för att jag inte har DVD-rom tror inte ni att det är störande eller vad!

Dom här har jag:




(Djurliv är på min syster dator)

Dom här har jag inte:


(Tonårsprylar släpps den 8/11)





Postat av: evamy

Åh jag älskar the sims jag me! Kommer som i perioder då jag kan sitta flera timmar :P

2007-10-26 @ 02:08:33
URL: http://evamys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0