Saknar Honom Fortfarande!

För ungefär ett år sen skrev jag ett inlägg om att jag aldrig har saknat en person så mycket som jag saknar en viss person (du vet vem du är).  Igår så pratade jag med honom och visade honom vad jag hade skrivit. Och om jag ska vara ärlig så saknar jag honom ännu mer nu. Jag förstod igår hur mycket jag verkligen älskar den personen. När han sa att han inte fann några ord om det jag hade skrivit så var det bara som att öppna mina tårkanaler, tårarna bara forsa. Jag hatar att inte kunna ringa honom och säga att jag kommer över om 2-3min. Jag har känt honom i 7år nu, och på de senast 1-2åren har jag knappt pratat med honom. Jag vill bara kunna lägga armarna om honom och säga: "Jag älskar dig bror!" men jag kan inte det! Det är sjukt hur man kan sakna en person så mycket. Jag saknar dig Bror, så jävla mycket!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0