Fredag, Lördag, & Söndag!

Fredag:
Idag tog jag studenten! Fan vad jag är stolt över mig själv! Fett glad jag är!! det var sjukt roligt!!



Lördag:
Idag så firade vi min och Jonas student! Var så sjukt kul, några utav våra närmsta polare kom och några släktingar. Efter mottagningen så gick vi ner till plaskdammen som vi har här och festa loss lite! Fett skönt folk vi träffa där! Så sjukt sköna människor så det inte är sant!








Söndag:

Idag så är jag fett bakfull! Blev sjukt mycket dricka igår, fan vad kul vi hade! Träffa alla idag igen, vi softa lite med fotboll och planera lite inför midsommar!







Postat av: Daniel

Näääeejj, eere saannntt?! 8)

2008-06-09 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0