Hold Me Now, Or Lose Me Forever !

Som ni kanske har förstått så finns det en person som jag tycker himla mycket om, jag nämner HONOM inte vid namn eller så för jag tycker det är onödigt att ni ska få veta vem det är. Men HAN vet mycket väl vem han är.

Jag har skrivit om honom förut, och jag tänker fortsätta skriva om honom när jag känner för det.

Saken är den att jag kan fortfarande inte förstå att man kan känna såhär för en person, jag menar så fort han ringer så blir jag nervös och vet inte riktigt vad jag ska säga.

Och om jag inte har pratat med honom på ett tag så blir jag svag.

Jag hatar verkligen när telefonen ringer när man sover, men när jag ser att det är han som ringer så spelar det ingen roll, jag älskar att han kan ringa tidigt på morgonen bara för att säga god morgon eller berätta att han är på väg hem.

Det jag vill säga är att han kommer alltid att var den killen som jag håller närmast mitt hjärta. Och det tror jag att han vet om (jag hoppas det iaf). Jag skulle kunna göra allt för honom. Det är svårt att känna såhär, för jag vet inte riktigt om han känner samma sak.

Som jag har sagt tidigare, jag kan hålla på att skriva i evigheter om honom, men ibland får man bara inte ut det man känner med ord på rätt sätt!

Hjärtat, om du känner som jag kan du väl tala om det?



Hold Me Now, Or Lose Me Forever!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0