Klarar Mig Inte Utan Dig Z !!!

Jag klara mig fan inte utan dig Z, vet inte vad jag ska ta mig till utan dig!

Det var för länge se vi snackades vid och sågs! Jag BEHÖVER verkligen ha dig här nu.

Jag känner att jag inte orkar med saker just nu och behöver din trygga famn! Allt är bara så jävla jobbigt nu att jag bara vill försvinna, försvinna så att ingen vet vart jag är. Jag behöver verkligen ha dig vid min sida nu. Jag behöver verkligen få höra dig viska i mitt öra att allt kommer att bli bra. DU är den personen som kan få smärtan att försvinna. Du är den enda som kan få den smärtan att försvinna!

Jag fattar inte varför vi inte pratar med varandra som förr! Jag vill att det ska vara som förr, när du bara ringde på morgonen och sa att du var på väg hem eller att du saknade mig.

Det finns ingen annan som får mig så glad dom du har fått mig som senaste månaderna! Du stod vid min sida när jag ville ge upp allt. Du sa att du alltid skulle finnas där, men det känns inte som det, i alla fall inte nu när jag behöver dig som mest, när jag behöver din famn och trygghet som mest. DU är den jag behöver mest vid min sida och du finns inte där.

Det är så otroligt jobbigt att känna såhär som jag göra för dig i vissa stunder, för jag vet inte vart jag har dig. Vissa av mina vänner säger att jag ska släppa taget om min känslor, och jag vet att dom inte menar något illa med det. Men det går inte för jag kan bara inte tänka mig hur jag skulle må om jag släppte allt jag känner för dig!

Allt jag vill just nu är att ha dig här, bredvid mig i sängen och ligga tryggt i din famn, höra hur du viskar att allt kommer att bli bra tills jag somnar tryggt i den. Jag skulle göra vad som helst för att få den stunden just nu! Tro mig, vad som helst!

Jag kan inte fatta att jag har dom här starka känslorna för dig och att jag har ett sånt behov av dig. Det är jobbigt att ha det, när du inte ser det.

När jag skrev sms till dig och berättade att jag saknade dig så svarade du alltid med att du saknade mig med. Men nu när jag smsar eller något, så får jag oftast inget svar, och det gör ont i mitt hjärta då. Tro det eller ej, men det gör faktiskt det.

Du kanske inte vet om det här, men DU är den personen som får mig att leva vidare, när jag helst vill ge upp. DU är den personen som får mig att känna mig älskad och att jag räcker till. DU är den personen som gör mig lycklig. DU är den personen som får mig att le när allt ser mörkt ut. DU är den personen som gör att jag glömmer all smärta i mig. SÅ SNÄLLA FÖRSVINN INTE FRÅN MIN SIDA! Jag ber dig Z, försvinn inte från min sida, jag behöver dig vid min sida!


Ni som kanske undrar så är Hjärtat och Z samma person, eftersom det här är lite mer personligt så skrev jag inte Hjärtat i detta inlägg, för nu är det riktat rakt mot honom, ja det har det varit dom andra gångerna med. Men nu är det verkligen så att jag vill att han förstår hur mycket jag behöver honom.







Postat av: Ellis

Gud vad äckligt.. Kände igen mig i din text.. dock försvinner inte min.. Men jag känner sådär pga att han har förändrats..

2009-08-24 @ 04:29:43
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Ellis

I feel you :) Finns inte en dag då jag inte tänker på honom.

2009-08-24 @ 13:52:33
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄR DU VAKEN

2009-08-24 @ 13:54:35
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0