Säng Dags !!!

Nu är det nog dags för lilla mig att sova, har bättat rent i sängen så kommer sova så gott i den (hoppas jag iaf).
Imorgon är det Sandras som gäller som vanligt, Syster och Hännie ska in på Pridefestivalen imorgon, men orkar inte följa med, städar hellre rummet då om man säger så, pride är inget för mig... Visst det är väl kul och så att gå och kolla på tåget, men har man inte sovit ordentligt på dom senaste veckorna så kan det bli lite jobbit. men men, nu kallar verkligen sängen och ögonen går i kors. så Queen Kenzie säger GODNATT till alla där ute!







Postat av: Amilia

då säger jag godmorgon! :D

2009-08-01 @ 11:41:09
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0