Dålig Uppdatering... Jag Vet!

Jag vet att jag inte har uppdaterat min blogg så där jätte mycket, men det är för att jag inte har haft orken till att blogga. Jag har haft teaterna att tänka på och en massa andra saker... Julen börjar smyga sig på och jag har stor Julstämning, ska Julstäda det sista i veckan och fixa det sista pyntningen i rummet och så.. ska väl börja fundera på vad man ska köpa till folk i Julklapp också. Jag vet redan vad jag ska köpa till Jennifer, för vi har pratat om vad vi önskar och så, och hon ska få det hon önskar och en sak till tror jag, man vet aldrig med mig.
Det är däremot svårare att köpa något till min syster, Hon vill ha Britney Spears nya box som kommer ut, för Britney är hennes förebild, men jag kommer inte ha råd med den. Så jag får tänka ut något annat helt enkelt.

Och jag lovar, jag kommer vara bättre på att uppdatera bloggen, det är många av mina vänner som har tjatat på mig och det är inte föräns nu jag har lyssnat på dom.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0