Babylove!

Baby for all my life, don't you know that it's true?
I'm living to love you!
So baby don't think twice, if you feel what I feel.
Trust your heart, and do what I do.
‘Cause I'm living to love you!

Det är exakt så jag känner för dig Hjärtat! Du har fått mig att falla för dig. Och det enda jag tänker på är hur mycket jag tycker om dig. Tycker om är nog fel att säga, för jag är fan kär i dig!

Du finns alltid i mina tankar, dag som natt. Jag drömmer om dig både när jag sover och är vaken. Jag kan inte hjälpa att jag är så här kär i dig som jag är. Jag skulle verkligen göra allt för att få ha dig i min närhet. Jag behöver verkligen få känna din trygghet och värme. Du får mig att må bra, utan dig så är jag inte hel.

Jag har aldrig känt såhär i hela mitt liv!
Du får mig att känna mig älskad och det gör så att min dag blir ljus

"Jag känner dig, du är min själsfrände. Vi är gjorda för varandra <3"

När du skrev det till mig så fällde jag tårar, för ingen annan har sagt så till mig förut. Och du ser mig som den jag är.

Jag vet att mina känslor för dig är äkta!
För varje gång vi pratar blir jag svag i min kropp och själ. Och varje gång vi ses så är mina ben som spagetti, på grund av att jag har otroligt starka känslor för dig. När vi inte har pratat på ett tag så gör det sjukt ont i mig. Jag saknar dig hela tiden. Jag saknar dig så mycket att det gör ont i mitt hjärta.

Jag önskar att jag på något sätt kunde visa dig hur mycket jag verkligen älskar dig. Att inte kunna visa dig det är väldigt jobbigt. Jag har många gånger varit nära på att sätta mig på ett tåg till dig, bara för att jag vill berätta för dig vad jag känner i mitt hjärta. Jag vill kunna säga att jag älskar dig när vi ses. Men varje gång jag försöker så kommer inte orden fram. Jag vågar verkligen inte säga det, för jag vet inte hur du skulle reagera på det.

Jag avslutar med att säga en sak som Hännie skrev i hennes låt som verkligen stämmer in.

We meet, you saw me. We kissed, I'm falling.
Let me in your life, and I will hold on.
I will stay strong for both of us.
Just let me love you. Because I do!






Postat av: Julia

Fiin blogg :)

2009-07-21 @ 12:31:39
URL: http://lifebyjuliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0