Helgen Som Varit!

Helgen som varit har nog varit den skönaste helgen på länge.. I fredags så var jag Hännie, Minna, Jonas, Nikas Och Cicci på krutan och sjöng. Jaa Cicci, Jonas och Niklas sjöng då inte men det var trevligt iaf, efter åt så åkte Jag, Minna, Jonas och Niklas över till husby på efterfest hos Micke, där Thomas, Danne och Tone var.. Det var riktigt trevligt...

Men gårdagen var nog den bästa iaf. Vi var ett helt gäng nere på Sandras och sjöng. Dvs jag, Hännie, Minna, Nenny, Stibbe, Stoffie, Christoffer & Jens. Men Jens åkte efter ett tag. Sen var det då EFTERFEST hos Hännie som gällde, så Tone, Thomas och Danne kom dit. har nog aldrig haft så kul på länge.. Och jag lovar så fort jag har fått bilder från kvällen så kommer det komma upp här!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0