Klippa Mig Och Färga Håret !!!

Nu så har jag vaknat, sov inte så mycket inatt, låg mest och tänkdte och så, fattar inte varför jag har så svårt att sova. Men det går nog över snart.

Idag så skiner solen igen och det är 26grader varmt där jag bor! Sjukt härligt! ska väl ta och hoppa in i duschen och sen gå ut och sola lite.

Jag har hamnat i ett dilemma!!! Jag måste klippa mig men jag vet inte vad jag ska ha för frisyr! Jag vill också färja håret men vet inte vilken färg jag vill ha, funderar på svart, men det kommer bli för mörk. Just nu så har jag en mellanbrun hårfärg (vilket är min riktigt hårfärg), men som sagt vill ha en mörkare färg.
Just nu sitter jag och kollar efter en frisyr (jag vill fortfarande har kvar längden på mitt hår).

Här är några frisyrer som jag kan tänka mig att ha


Undrar vilken man ska välja....






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0