Kom Nyss Hem !!!

Kom nyss hem från en trevlig kväll på Ängarna/hos Hännie... Det gick inte så bra att grilla, 3 tjejer som inte vet hur man grilla (eller ja vi vet hur man grillar men vi är inte så värst bra på det), våran grill slockande liksom... Så jag och Hännie gick om hämtade hennes karaoke utrustning och började sjunga hemma hos henne i stället...
Kanske ska berätta vilka vi var... Det var iaf Jag, Hännie, Syster, Tone, Danne, Micke (men han åkte hem efter ängaran), Lillebror (han kom lite senare), Thomas, Jonas, Ida & Cicci (men dom två åkte hem innan det roliga började efter 12 vid ängarna).

Jaa vi var altså hemma hos Hännie och sjöng när min syster får idén att gå hem till oss och hämta twister! Så vi körde lite twister och så hos Hännie, men det blev för varmt så vi gick ut på ängarna igen. Asså jag lovar er den här kvällen var helt jävla underbar!!!
Nää nu ska jag börja med bakgrunden som jag lovade Hännie att jag skuille göra...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0