Laura Min Vän!

Laura min ÄLSKADE vän, vad ska jag göra utan dig? Utan dig så är jag INGET, hur ska jag klara mig utan dig? Du som alltid finns där när man behöver någon att prata med, eller bara behöver tröst. När jag umgås med dig så skrattar jag alltid och har alltid kul! Jag älskar dig högt! Vi har varit vänner ett bra tag nu och jag hoppas att vi kommer vara vänner för livet!

Imrogon tar du studenten och kommer ut i det verkliga livet, och jag kommer att stå vid din sida i alla tänkbara väder! Du är en utav mina bästa vänner. Och jag hoppas du vet det!


(Bilden är tagen på oss den 30/5-09 så den är rätt ny, jag vet att det är dåligt kavlite på den, men vem bryr sig?)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0