Lila Naglar !!

Sitter här och kollar på OC och målar naglarna lila!! Har lite små tråkigt så.
Jag borde egentligen städa mitt rum (det ser ut som ett råttbo tro mig), men jag orkar inte just nu,

Dagen så här långt har varit soft, har inte gjort så mycket, orkar ine gå ut i solen idag, är riktigt seg från igår var ute nästan hela dagen. Imorgon så tror jag att jag ska klippa mig, eller så blir det på lördag. Hoppas att det blir imorgon.
Tänk att det snart har gått ett halv år av 2009!! Det är helt sjukt, Den sista juni så kommer det komma ett super långt inlägg från min sida, om hur det första halv året av 2009 har varit.

Nää nu ska jag lägga det andra lagret av lila nagellack på mina naglar. Ha det bäst!!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0