Problem I Comviq-Nätet!!!

Jag hatar när det blir problem i Comviq-nätet!!! Satt och sms satan med några polare igår om att  Michael Jackason är DÖD, och helt plötsligt fick man inga, så jag testar och ska skicka ett till mig sjävl och då står det på telefonen "Gick inte att skicka till.... Försök igen?" och jag typ helvete då!!!
Så jag beslöt mig för att vänta lite och se om det gick senare, men icke sa nicke det gick inte, så nu när jag vakna (ska somna om sen) så försökte jag igen, och tro fan att det inte gick då heller, så gick in till min syster och fråga om hon kunde sms (hon har också comviq), och hon kunde då smsa...
Jag blev lite små sur då och ringde till Comviq's Kundservis där en trevlig tjej svara på min fråga om varför jag inte kan smsa...

"Vi har tyvärr problem med hela vårat sms-nät, vi försöker fixa det så fort vi kan. Så det är bara att avvakta och se."






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0