Så Åker Han I Natt!

Då var det dags, Oscar flyttar i natt... Det kommer vara så otroligt tomt utan dig vännen! Jag kommer verkligen att sakna dig otroligt mycket, jag har sagt det förut jag vet, men det är sant.

Kommer sakna alla dina skämt, kommentarer och hela dig. Spanien?! Varför just Spanien? Kunde du typ inte ha flyttat till en annan stad här i Sverige?
Oscar min vän, du kommer alltid att ha ett speciellt ställe i mitt hjärta. Hör av dig till mig är du snäll, och ha det så bra du kan i Spanien.
Vi alla kommer att sakna dig och det vet du!





Postat av: Anonym

det e tråkigt när vänner flyttar! Det blir så tomt!

2009-06-24 @ 15:01:54
URL: http://minenhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0