Sjuk !

Sitter här och är jätte sjuk! Jag skulle nog inte ha varit och sjungit i fredags eller lördags, men kan inte motstå det, för det är så förbannat kul!

Igår så satt jag och kolla på ett program om Titanic, det handlade om hur dom hittade henne på havets botten och sånt riktigt intressant faktiskt. Så fick lite lust att kolla på den idag, så ska nog göra det.

Juste sa ju att jag sjöng i Lördags, gick upp och sjöng en låt till min syster. Jag vet att hon älskar Hinder - Lips Of An Angel, så den sjöng jag till henne, det var lite gulligt tycker jag.
Nää nu ska jag ta och kolla på film! ha det så bra!





Postat av: Anonym

åh äre din syster :) fin blogg! älskar färgerna!

2009-06-16 @ 19:45:41
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0