Söndag - Trött Som Bara Den!

Idag är söndag och jag är jätte trött från igår, men jag ska inte klaga. För jag vet en som är tröttare än vad jag är och det är Hannah, hon åkte till GBG imorse för att jobba på en konsert (kommer inte ihåg vilken konsert), så hon sov inget inatt, Så medans Hannah är i GBG (bara tills imorgon) så är jag kattvakt åt Pussel (asså Pussel är inte här utan ajg har nycklarna till Hannah lägenhet så jag kan gå över och ge henne mat och så), världens sötaste och busigaste katt (efter min katt då)!

Igår så var det inte så många nere på Sandras och sjöng. Utan till en början var det bara ja, Hannah och Tim som sjöng. Sen så gav Tim's röst upp, så det blev två mans show med mig och Hannah ett tag. Men det varade inte så värst länge för vid halv 12 kom Isak, Sari och Jocke och räddade oss (jag tror jag var upp 14-17ggr och sjöng), Pampers kom också men han sjöng inte utan han satt där och skratta och snacka och hade det trevligt med oss.

Idag så kommer min syster hem från Micke's land, hoppas att hon har haft det bra och roligt, kan lugnt säga att Jocke och Tim saknade henne nere på Karaoken igår. Men det var lite svårt för henne att komma dit dvs.

Nää nu ska jag ta något och äta för är rätt hungrig. Ha det bäst!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0