Still At Hännie's Place !

Vi sitter fortfarande hos Hännie (eller rättare sagt kom nyss tillbaka, vi har varit på Donken och käkat lite).
Vi har det grymt trevligt, sitter och snackar och dricker kaffe, jag har fått ett antal sms av min mor, hon undrar vart jag är och så, Jag behöver bara säga att jag är två portar bort. tar mig ungefär 10-30sek att gå hem.

Just nu handlar vårt samtalsämne om bröst plus att vi sitter med varsin skvaller tidning och diskuterar atriklarna i dom (ja vi är tjejer och snackar om allt, Pampers är dock ingen tjej men han kan snacka om allt. det är det som är så underbart med honom).
Man kanske ska ta och gå hem snart eller så, men orkar inte riktigt, är fan ensam hemma (typ).
Min hals mår bättre nu iaf, men om jag skulle somna så skulle det bli så mycket sämre, men skit samma, jag blir säkert bra igen.

Som jag skrev förut, försökte sova hos Erik, men fick inte. Det hade varit mysigt att bara få ligga och sova hos honom. Men det hade varit ännu mysigare att sova hos Hjärtat, men det är lite långt att åka till honom (men hoppas verkligen att jag får sova med honom i sommar, det skulle vara så underbart).
Nu börja jag sakna dig ännu mer Hjärtat! Fan vad det är jobbigt att du inte bor här, för du betyder fan allt för mig, och det tror jag nog att du vet vid det här laget (hoppas det iaf).

Näää nu får jag sätta mig vid bordet hos dom andra och vara lite social igen! Ha det så bra så länge, vi hörs snart igen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0