You, Just You !

Igår när jag sjöng två speciella låtar som jag inte sjunger inför folk (men gjorde det igår), så blev jag väldigt känslosam. För dom påminner mig så jävla mycket om dig Hjärtat!

När jag stod där och sjöng så sjöng jag dom för dig, fast du inte var där. Och tro mig hade du varit där när jag sjöng dom så skulle jag helt klart ha fällt tårar (gjorde nästan det igår när jag sjöng dom).

"Jag kan inte fatta att man kan sakna en person så mycket som jag saknar dig"

Jag menar det Hjärtat, jag saknar dig så förbannat mycket att det gör ont i mig! Jag vill bara ha dig här! Förstår du inte det? Jag vill bara ligga i din famn och känna mig trygg, jag vill att smärtan försvinner!
Det gör ännu mer ont att vet att du inte kan vara här, pga att du bor ett antal mil från mig. Jag fattar inte att jag kan känna såhär för dig, jag har aldrig känt så här i hela mitt liv, tro mig.
Du vet att jag alltid kommer att finnas vid din sida, och att jag alltid kommer att stötta dig i vad som än händer, jag har stöttat dig så här långt, och jag lämnar inte din sida. För du betyder för mycket för mig.
Du betyder verkligen allt för mig, och tro mig jag skulle göra vad som helst för din skull!

I would fight for you, I'd lie for you! Walk the wire for you, I'd die for you! You know it's true. Everything I do, I do it for you!

Jag skulle verkligen dö för din skull, ärligt tala Hjärtat, jag skulle verkligen kunna göra det.
Speciellt för att bevisa att jag verkligen gör ALLT för dig.

Jag vet inte hur många gånger du har fått mig att må bättre när jag är nära på att ge upp. Bara att du ringer och pratar med mig gör mig varm, och när jag får spontana sms av dig där du säger att du är i närheten och vill ses, det gör mig varm. Jag har sagt det förr och säger det igen, jag hoppas VERKLIGEN att du kommer hit i sommar, det skulle vara så otrolig kul om du gjorde det. Jag vet att vi skulle ha det sjukt kul.

Nä, nu ska jag nog ta och sluta skriva om dig innan jag blir känslosam igen.
Jag saknar dig så otroligt mycket Hjärtat!





Postat av: elin

väldigt fin blogg (=

2009-06-22 @ 14:16:11
URL: http://eeelinida.blogg.se/
Postat av: elin

tack tack (aa)

2009-06-22 @ 15:04:33
URL: http://eeelinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0