Är Hos Micke Med Gänget!!!

Sitter just nu hos Micke med gänget! Saknar två personer riktigt mycket just nu... Ni vet vilka ni är... Iaf du Hjärtat!!! Du ska bara veta att du finns hos mig hela tiden även om du är långt ifrån mig, du vet att du ligger närmast mitt hjärta! Du vet att jag älskar när du ringer och väcker mig och när du hör av dig... Du är den som betyder mest för mig och det vet du. 

Jag har tagit några glas fast jag lovade E att jag inte skulle dricka... Förlåt E, men jag kunde inte hålla mig, och du kom ju inte hit och höll inte koll på mig, men jag menar det jag skrev, jag skulle verkligen vilja ha dig här just nu, och du vet mycket väl varför....

Allt är fan inte som det ska, jag har varit med om det jag inte ville vara med om, R har lyckats... Han har fått mig att vara rädd vilket jag hatar!! Jag vågar knappt gå ut.. men men allt ska väl bli bra hoppas jag!  E Du har hjälpt mig så jävla mycket när det gäller allt med R, och jag är tacksam över att du har lyssnat!... Jag vet att du är rädd att något mer ska hända mig, och jag ska försöka att inte stöta ihop med R... Men jag kan inte lova att han stöter ihop med mig... Jag vet också att om du varit med när allt hände hade du försökt att skydda mig... Men snälla jag har sagt det förr och säger det igen, HA INGA SKULDKÄNSLOR FÖR ATT DU INTE VAR DÄR NÄR ALLT HÄNDE!!! Ingen kunde stoppa det som hände, och jag kommer må ännu sämre om du har skuldkänslor och det vet du.... Så snälla... Ha inte det.
Det känns som att du skulle försöka göra allt för att skydda mig när det gäller det här, och jag är mer än tacksam över det... Du är typ den enda personen som riktigt vet vad som har hänt.. Jag vågar inte ens berätta det för hjärtat pga att jag vet att han skulle flippa om han får reda på vad som har hänt, och han skulle skita i allt och leta reda på honom...  Nu lämnar vi det ämnet...

D sitter brevid mig och jag fattar inte varför men han får mig att känner mig nere... Asså jag menar han får mig att känna som om att jag inte räcker till... Visst jag har haft känslor för honom och så... men dom är borta sen långt tillbacka... men det känns som att man inte kan ge honom en kram för då tror han att jag är "kär" i honom!!! Men så är det självkalrt inte, han är en utav dom som jag kan förlita mig på och det vet han. Därför känns det så fel, det känns som om att det är spänt mellan oss hela tiden. Jag hatar att det är så!!! FAN VAD JAG HATAR DET!!!

Allt känns bara fel just nu och jag vill verkligen ha trygghet vilket jag inte har här... kroppen värker och jag orkar inte ha det så här längre... För det tar på mig som fan!!! ALLA, och då menar jag ALLA tror att jag är stark men det är jag fan inte, iaf inte längre!! Och det har jag R och M att tacka för!!

Juste, nu nämde jag dig M!!! DU KAN DRA ÅT HELEVETE!!! Jag lovar!!! Man håller inte på så som du har gjort!! Och jag tänker fan nämna dig vid namn så att alla vet vilket JÄVLA SVIN  du är!!!!
M står alltså för Muffa!!! Så nu har jag sagt det!! Kom fan inte krypande till mig sen när du känner dig ensam, för jag kommer inte finnas där!!! Du har fått alla dina chanser nu!!! Tro mig, du är ett avslutat kapitel!!! Du ljuger för mig och säger att du ver full när du skrev:
"Eller hur jag önskar vi kunde sova tillsammans så att när man vaknar upp är du det första man ser =)"
klockan var 15:38 då och det var en Måndag!! Så kyss mig någonstan där solen inte skiner!!! JAG HATAR DIG FÖR DET!!!, Vi ska skapa nya minnen? JO VISST, I HELVETE HELLER!!! Du har gjort så att inte orkar längre!!! TACK FÖR DET!!!...

Nej nu blev jag på dåligt humör igen... Jag kanske ska avsluta med att  säga att jag är med dom UNDERBARASTE personerna som finns... och att jag älskar dom högt!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0