Fest På Hög Nivå!!!

Idag blir det fest på hög nivå! Sitter här och håller på att göra mig i ordning, väntar också på att Laura och dom andra ska komma hit så vi kan börjar med allt.
Jag vet bara inte vad jag ska ha på mig, Ett svart jättefint linne ska jag ha men vetefan vad jag ska ha till det, jeans blir alldeles för varmt, vi har redan 21grader och klockan är bara halv ett! Så ni kan ju gissa att det kommer vara varmt här idag (YAY!!). Tror fan att det blir en kjol eller så (vet bara inte vilken färg jag ska ha på kjolen), vet iaf att jag ska ha mina super super heta skor på mig.

Sen så blir det självklart förkrök hemma hos oss (måste ju få ha lite kul medans man gör sig vacker). Man får faktisk komma lite dragen till en studentmottagning.

Och jag hade gärna velat ha med mig en person dit idag (du vet vem du är), för jag tror verkligen att du hade tyckt om dom som kommer att vara där. Men du får träffa dom en annan dag.

Nää, nu måste jag fortsätta att fixa mig lite, Ha det så bra så länge. Kan hända att jag skriver under dagens gång!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0