Sjungit Med Syster

Har nyss sjungit med min syster. Ja jag erkänner jag och min syster är SingStar nördar!

Jag sitter och kollar efter lite nya skivor och såg att QUEEN har kommit ut med en Singstar skiva!!! Jag måste bara köpa den till samlingen! Och det är deras bästa låtar med på skivan också!


Låtlista:
Another One Bites The Dust
Bicycle Race
Bohemian Rhapsody
Breakthru
Crazy Little Thing Called Love
Don't Stop Me Now
Fat Bottomed Girls
I Want It All
I Want To Break Free
Innuendo
One Vision
Play The Game
Somebody To Love
These Are The Days Of Our Lives
Tie Your Mother Down
Under Pressure
We Are The Champions
We Will Rock You
Who Wants To Live Forever
You're My Best Friend.


Ärligt är inte den bara för bra?!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0