Bakis + Sandras = Hur Ska Det Gå?

Igår var jag på inflyttningsefest hos min kära vän Micke, det var sjukt kul och vi var grymt mycker folk i hans 2a. Det hände en hel del på den festen, saker som vi inte ska prata om och saker som man kan prata om... Dom sakerna vi inte ska prata om är mellan mig och J (du vet mycket väl vad jag pratar om, och det vet ni som var där med). Sorry Laura, men säger det igen som jag sa igår "det Han inte vet, lider han inte av!", vet att du påpeka det jag och J höll på med igår och jag vet att vi bara små skratta åt dig när du nämnde det.. Men vad ska man göra, vi hade sjukt kul...
Som inflyttningspresent fick Micke 12st jättestora öl/drinkglas, han blev jätteglad för dom. Så i dag kan ni tänka er att jag är grymt bakis, jag menar det hade ni också varit om ni hade druckit så mycket som jag drack igår.
Men men, som sagt, bakis på Sandras, hur ska det gå?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0