"De Tre Musketörerna!"



Jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft er i mitt liv, ni tre får mig verkligen att skina som en sol, och ni gör min dag ljus. Ärligt talat så vet jag inte vad jag hade gjort utan er, ni har verkligen ett speciellt ställe i mitt hjärta och det kommer ni alltid att ha, vad som än händer. Jag är så otroligt tacksam över att jag har er tre som nära killkompisar, och jag skulle kunna offra allt för er.
Ni tre kommer vara tre utav dom personerna som jag kommer att umgås med livet ut (jag hoppas att det blir så iaf), för vad vore livet utan tre utav dom underbaraste killarna som finns? Det skulle inte vara lika roligt som det är just nu. Mi lyssnar om man behöver prata ut, och ni ska för det mesta skämta och allt (det kan gå en på nerverna, men vem bryr sig). Jag hoppas att ni förstår att ni betyder väldigt mycket för mig och att ni alltid kommer att göra det.

Jag Älskar Er, Micke, Danne Och Thomas!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0