Det Jag Vill Just Nu...

... Är att ha Hjärtat här. Jag vet, jag skrev det för någon dagen sen (eller var det igår?) men jag menar det. Fatta vad mysigt det hade varit om du var här! Vi hade suttit i min säng under mitt täcke och myst till en bra film just nu.
Hade inte det varit riktigt mysigt, att bara sitta i myskläder (eller inga alls), med en kopp varm chocklad och massa gott och bara varit? Jag vet iaf att jag hade krypit in i din famn och känt mig tryggare än någonisin!
Fan vad mysigt det hade varit att bara sitta under mitt täcke med dig just nu! Fan Hjärtat kom hit nu! Det var för längesen vi sågs, alldeles för längesen... Varför kan du inte bara vara här hos mig och ha det mysig? Du vet att jag skulle göra allt för att få ha dig här hos mig.
Åhhh Hjärtat du är den jag tycker mest om och den jag litar på till 100, det finns ingen som dig! Lova mig att vi kommer att ses snart igen och att vi kommer sitta under mitt eller ditt täcke och bara ha det mysigt, snälla lova mig det.

Jag saknar dig Hjärtat, hoppas att du vet det!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0