Färga Håret Rött?

Jag sitter här och funderar på om jag ska färga håret rött eller inte... Jag har haft rött hår förut och passa sjukt bra i det, men problemet med att ha rött hår är att den röda färgen är jätte svår att få bort när man ska färga om håret. Tror det tog mig 2-3år innan den röda färgen var borta helt från förra färgningen. Jag skrev till Sandra att jag funderad på det och hennes reaktion fick mig att små skratta lite..

Jag - Jag funderar på att bli röd hårig igen 
Sandra - Nej?! är det sant?   vet du hur snygg du skulle vara i det!!! faaan vad sexigt 
Jag - Jag vet det passa mig sjukt bra, men det är ju så svårt att få bort färgen sen
Sandra - Aaa, men vad fan! då färgar du det rött igen bara!   Jag tycker rött hår är assss hett
Jag - Haha, joo men kommer tröttna som jag gjorde förut 
Sandra - Aha..   men kör på rött nu! det är hett 
Jag - Jag får fan fundera vidare på det asså 
Sandra - Haha det vore hett   du kan ju alltid köra sån där grej som Minna gjorde sen 
Jag - Då blir jag grönhårig och blond 
Sandra - Jaa och då kan du färga en annan färg 
Jag - Haha, eller så kör jag säkert och kör svart

Som sagt, jag har ingen aning om vad jag ska göra, ska jag färga det rött eller inte. Vi får se vad som händer svaret får ni iaf i slutet av veckan!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0