Jag Är Tydligen Flickvänsmaterial...

Jaaa... Jag får höra nästan dagligen av olika killar att jag är flickvänsmaterial.. Och jag förstår inte riktigt varför? Dom säger att jag är lätt att prata med och att jag är otroligt snäll och har ett hjärta av guld, jag är rolig och mystiskt på det där härliga sättet... Visst jag lyssnar alltid om det är någon som vill prata ut, det är inte mer än rätt tycket jag. Men hallå, flickvänsmaterial? Det är väl lite att ta i? Eller är det det? Isf, varför kan inte Hjärtat inse att jag är flickvänsmaterial?
Visst jag tycker det är jätte gulligt att få höra det och det värmer mig. Men jag vill att det ska komma från rätt person, jag vill höra det från Hjärtat. Visst om jag nu är flickvänsmaterial, så vill jag vara flickvän till rätt kille, och då menar jag verkligen att han ska ha förtjänat mig, (som Hjärtat gör). För han vet verkligen vad som får mig på fall, och det är inte lätt att lista ut det, jag är en svårfångad jävel, tro mig det är jag verkligen.

Men åter till det här med att jag är flickvänsmaterial, det är riktigt svårt att förstå att folk tycker det, för jag tycker verkligen inte att jag är det. Av någon konstig anledening så tycker jag inte det, och som sagt fattar inte riktigt varför dom här killarna tycker det. Visst jag har ett hjärta av guld (för det mesta), jag är mystisk på det där härliga sättet (jag menar, jag är väldigt hemlighetsfull), jag är söt? Det kan jag inte hålla med om, det har jag aldrig tycket (nej jag vill inte att ni tycker synd om mig nu, men det är bara min åsikt). Men men, vad ska jag säga? Dom får väl tycka som dom vill, önskar som sagt bara att Hjärtat kunde se det, för det är ju faktsikt han som jag tycker om.

Så ja, ni killar som läser det här, kan ni hålla med om att jag är flickvänsmaterial eller inte?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0