Jag Är Verkligen Stolt !

Igår skrev jag om hur stolt jag är över min polare Ante's band  Self Deception, idag när jag gick in och kolla på deras Youtube sida så såg jag att deras nya skiva hade kommit ut där, och jag satte mig ner och lyssna på dom dirket (det är ju självklart att jag gjorde det)! Dom har skrivit om några låtar och rockat till dom riktigt ordentligt och jag verkligen älskar det dom har gjort med låtarna! Dom är helt otroliga. Jag är verkligen så STOLT över er grabbar så ni kan inte fatta det, ERAN musik går verkligen in i hjärtat på en och damn vad jag älskar din röst Ante, och inte bara din röst, utan gitarr riffen som du och Gabbe lägger, helt underbara, och Erik dina trumsolon är också underbara, tror inte att jag har glömt dig nu Niklas bandet skulle inte klara sig utan dig heller, så kommer absolut inte utelämna att nämn dig. Vet bara inte riktigt vad jag ska skriva förutom det att dom inte skulle klara sig utan dig. Self Deception skulle verkligen inte klara sig utan någon av er, för det är ni som just gör SELF DECEPTION!

Jag tycker verkligen att ni ska gå in och lyssna på dom för att man vill verkligen INTE missa Ante's underbara röst som går rakt in i hjärtat på en, och du vill verkligen inte missa alla dom underbara texterna som dom har skrivit. Så gå in och lyssna på deras Youtube kanal!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0