Movie Time!

Som ni kanske vet så är jag sjukt, och ska inte ner till Sandras idag, vilket är lite tråkigt.. Så jag tänkte lägga mig ner och kollar på lite film, men jag vet inte vad jag ska kolla på.. Har hur mycket filmer som helt och jaa det är svårt att välja en eller flera av dom.  Jag är rätt sugen på att kolla på någon snyft film eller någon med härligt drag i. Men vet som sagt inte vilken och jag hatar att bestämma det, Jag kanske kan gå ut och titta på vad dom andra i familjen har för filmer... Jaa jag gör nog så.. Nää nu är det MOVIE TIME för min del!





Postat av: Sandra

Låter jäkligt mysigt! =)

2009-11-08 @ 09:58:13
URL: http://minguldfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0