Några Få Ord...

Jag har ett samtal mellan mig och Hjärtat som spelas upp i mitt huvud hela tiden, Det är ett utav dom gulligaste samtalen jag någonsin har varit med om... Så jag tänkte berätta om det.

Jag ligger i sängen klockan är 05:30 på lördags morgonen och jag har nyss lagt mig till rätta under täcket. Då ringer min mobil, och jag ser att det är står Z (skriver inte ut hela namnet som ni vet) på displayen.. Så jag svara självklart...

Jag: Hej Hjärtat!
Z: Hej Snäckan! Vad gör du?
Jag: Inte mycket, la mig nyss. Du då?
Z: Okej, nä jag är på fest, jag tänkte bara ringa och fråga om jag kunde ringa dig när jag är på väg hem?
Jag: Ja då det är klart att du kan göra, svara alltid när det är du som ringer, det vet du.
Z: Vet du hur jävla underbar du är? Vet du hur mycket jag älskar dig gumman!
Jag: Vaa? Vad sa du?
Z: Jag älskar dig.. Ärligt, jag börjar faktiskt att falla för dig.. Jaa, jag älskar dig!
Jag: Jag gillar dig med, väldigt mycket!
Z: Kan inte vi bara ligga i en missionär och ha det så mysigt man kan ha det och bara viska i varandras öron hur mycket vi tycker om varandra?
Jag: Det är klart att vi kan det! Alltid, det vet du! Men du, är det här ett samtal som vi måste prata om imorgon?
Z: Aaaaw, vad söt du är Snäckan! Nej det tror jag inte att vi behöver göra, men jag ringer dig snart igen.. Puss!!!

Det där är ett utav dom bästa samtalen jag någonsin har fått, att några få ord kan få en att må så bra och bara fallar för någon. Det var under det här samtalet som jag verkligen förstod att jag hade känslor för Hjärtat.. Bara han kunde se det...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0