Varför Kan Det Inte Vara Som Förr Hjärtat?

För ett år sen så var allt perfekt mellan oss två Hjärtat, du ringde mig upp till 3gånger om dagen (vissa dagar), du skrev alltid till mig och du fanns där. Men nu... nu är det inte så längre, och jag saknar det så förbannat mycket.. Jag saknar när man kom hem och såg att ditt msn fönster låg i aktivitetsfönstret och när man tröck upp det så såg man att du bara hade skrivit "<3" till mig, och det gjorde alltid min morgon/dag/kväll/natt. Men nu är det inte så längre, och som sagt jag saknar det väldigt mycket! Jag saknar även när du ringde mitt i natt och bara sa "hej snuttan, är på väg hem nu" och våra nattliga samtal då vi pratade i evigheter, men det jag mest saknar är när du berätta för mig hur mycket du gillar/tycker om mig, och hur mycket du ville att jag skulle åka till dig eller hur mycket du ville komma hit.
Varför kan det inte vara som förr? Vad gjorde så att det blev så här mellan oss? Jag har verkligen fallit för dig och det är inte ofta jag faller för någon så lätt som jag föll för dig. Vad gjorde så att jag föll så här lätt för dig? Kan det ha varit för att du visade mig att du brydde dig om mig? Kan det ha varit på grund av alla söta saker som du har skrivit till mig? Jaa jag tror fan att det är så. Varje gång jag ser att du är inne på msn så hoppar mitt hjärta över ett eller två slag, och varje gång du ringer så skakar hela jag av lycka och känslor. Jag vill bara att du ska förstå hur mycket du verkligen betyder för mig, och hur mycket jag verkligen vill ha dig här. Jag vill också att det ska vara som förr, för då mådde jag som bäst.

z**** : ))  säger: *sjunger my love för emmz*

Ja, jag har faktiskt sparat vissa saker som du har sagt till mig, på grund av att dom är så otroligt söta och för att dom betyder så himla mycket för mig. Jag har även sprat vissa delar av våra konversationer som betyder mycket för mig, kalla mig patetisk eller vad du vill kalla mig för, men det är faktiskt minnen för livet. Jag känner att jag börjar avslöja dig mer och mer i bloggen, vilket inte alls är meningen att jag ska göra.
Men vad ska jag göra? Jag vill att du förstår hur jag känner, eftersom jag har grymt svårt att säga det rakt ut till dig. Så jag hoppas verkligen att du förstår mig, om du nu läser det här (gör du det, så säg det till mig). För jag vill verkligen att du ska veta det, och jag vill verkligen att vi ska kunna prata om det. För nu känns det som att vi inte ens kan prata med varandra längre, och det gör ont i mig. 

Emmz / Duttan » || säger: jag skulle inte tacka nej till att sova på din arm just nu
z**** : )) säger: aww, de får du <3

Små saker som det där gör mig varm och lycklig. Du visade verkligen mig hur mycket du brydde dig om mig när du svarade mig på det sättet. Du svarade alltid på ett helt underbart sätt och jag blev alltid svag i mina knän när jag fick dom svaren, och det blir jag än i dag om jag kollar på dom. Jag tänkte avsluta inlägget med en sak som fick mig att förstå att nu är mina känslor riktiga för dig Hjärtat, och det är från en konversation som vi hade, och den delen sparade självklart jag på grund av att den fick mig att bli ännu svagare för dig än vad jag redan var.

z****  : ) säger: Jag är trött, nu snackar vi trött
Emmz / Duttan » || säger: kom hit och sov då? min säng finns alltid här för dig
z****  : ) säger: Det vet jag gumman <3
Emmz / Duttan » || säger: och ja du får ligga innerst
z****  : ) säger: awwww <33
Emmz / Duttan » || säger: för jag vet att jag kommer inte trilla ner...
z****  : ) säger: hihi <3
Emmz / Duttan » || säger: Emmz tycker om dig <3
z****  : ) säger: o jag dig <3

Varför kan det inte vara som förr Hjärtat?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0