Varje Gång Jag Tänker På Dig...

... Så blir jag svag, Mina vänner säger att jag ska släppa taget in dig, men jag kan inte.
... Så dyker något upp som gör att jag börja sakna dig, och det gör att mitt hjärta slår fortare.
... Får jag alltid tag på dig på ett eller annat sätt, eller så hör du av dig.


Du får mig altid lugn och du gör så att allt blir mycket lättare. Du får mig att förstå att jag har allt jag någonsin har önskat mig (eller ja nästan allt). Det jag önskar mig mest just nu är att ha dig vid min sida. Känna din trygghet och värme är något som jag verkligen behöver i denna stund. Ingen har någonsin fått mig att känna så här förut, och då menar jag verkligen det. Ingen har fått mig att känna mig så trygg som du gör när vi pratar med varandra eller när vi ses.

Jag minns allt du som du har sagt till mig, och då menar jag allt. Och jag blir fortfarande lika rörd och tagen av det. Det känns som om vissa av dom här sakerna sas för 100år sen , och vissa saker känns som om det bara var igår du sa det. Ett liv utan dig skulle inte vara värt att leva. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort eller vart jag hade varit om inte du hade kommit in i mitt liv den dagen allt rasade. Jag är så otroligt tacksam och glad över att du finns i mitt liv Hjärtat, du ska bara veta hur mycket du betyder för mig.

Skulle inte du finnas här för mig så hade jag gett upp för längsen, för då hade jag inte haft något att vara glad över. Du är den perseonen som gör allt lättare för mig, och jag har verkligen inte råd att mista dig, jag har inte råd att förlora din trygghet. Jag skulle verkligen göra allt just nu för att få ligga i din famn och få höra att allt är som det ska och att du inte lämnar min sida. Du har verkligen fått mig på fall och jag önskar att du kan se det. Du betyder för mycket för mig för att jag ska förlora dig.

Jag älskar dig högt Hjärtat, glöm inte det!





Postat av: Sandra

Jag hoppas att han inte sårar dig. Gör han det, så får man med mig att göra. Ingen, och då mnenar jag ingen ska få såra dig.

2009-11-03 @ 20:50:55
URL: http://minguldfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0