Grattis Jennie!

Idag skulle du ha fyllt 22år min vän, tiden utan dig är inte lätt att ta. Vi saknar dig så otroligt mycket och vi behöver verkligen ha dig här. Jag ska gå ner och tända ljus för dig ikväll hade jag tänkt. Stå där och minnas dig och verkligen rensa mina tankar. Det är så förbannat tomt utan dig, och det är många som säger det. Vi har fortfarande inte riktigt förstått att du är borta. Det är väldigt svårt att acceptera det, men med tiden så tror jag att vi kommer göra det, men inte just nu. Det är för tidigt att acceptera det. Du kommer alltid att finnas i våra minnen och i våra hjärtan. Vi kommer alltid att älska dig hög min Ängel!

Grattis på 22årsdagen min älskade Ängel!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0