Kan Man Vara Arg På IKEA?!

JAAA det kan man verkligen vara!!! Jag har en 140x200cm säng och vill ha en snygg sängstomme till min säng, och jag hitta en super snygg på IKEA men den finns inte i min säng storlek! Jag har en 140x200 och den finns vara i 160x200 samt 180x200. Visst en större säng skulle vara helt jävla underbart, men problemet är att jag har ett väldigt litet rum, så jag vet inte hur jag ska göra för att allt ska få plats i det...Jag får be Sandra hjälpa mig att göra om i mitt rum hon och jag kan sitta och klura lite hur man jag ska göra om jag nu bestämmer mig för att köpa en större säng.. Och om jag göra det betyder det att jag måste slänga ut mitt skrivbord och köpa ett mindre för jag kommer absolut inte få plats med mitt skrvbord i rummet och jag köper sängen...

Visst är den snygg den sängstommen jag vill ha? Så jaaa ni kanske förstår att jag är lite små arg på IKEA...





Postat av: Sandra

Ja det kan man. Man kan till och med hata dom =P

2009-10-26 @ 22:52:54
URL: http://minguldfisk.blogg.se/
Postat av: Mr_B

hehe ja ibland kan man de =D btw snygg sängstomme praktiskt på ett annat sätt också (A) ;) haha

2009-10-28 @ 12:30:26
Postat av: Emmz

Mr_B: Jaa den kan ju vara praktiskt till annat med, det kanske är det som är tanken med just denh är sängstommen ;)

2009-10-28 @ 22:39:36
URL: http://saralith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0