My Baby!

Jag vet att det kanske börjar bli lite tråkigt att läsa om Hjärtat, för jag har skrivit en hel del om honom. Men jag kan verkligen inte sluta. Jag tycker så jävla mycket om honom, så mycket att det gör ont i mig. Jag kan verkligen inte lägga undan min känslor för honom, det går bara inte. Jag tänker på honom hela tiden, och även om jag är med honom så saknar jag honom. Jag fattar inte att han kunde fånga mitt hjärta så lätt. Jag föll nästan dirket för honom, och jag brukar inte falla så lätt för någon, men nu gjorde jag det. Hur ska jag klara mig utan dig? Jag vill inte ens tänka på det. För jag vet att jag inte klara mig utan dig, och det är dagen sanning. Du finns där för mig, och du får mig att må bättre. Varför gör du så att mitt hjärta hoppar över slag när jag är med dig eller pratar med dig? Du gör även så att mitt hjärta slår snabbt och långsamt på samma gång.
Jag tror inte att jag kan förklara hur mycket han betyder för mig, eller hur mycket jag behöver ha honom vid min sida. För det är så starka känslor, så starka att dom gör ont. Och då menar jag att dom verkligen gör ont. Ingen har fått mig att känna såhär, och då är det verkligen ingen. Och det är folk som kan intyga om det, för så fort jag pratar med honom så blir jag svag, så fort jag hör hans ringsignal på telefonen så stannar mitt hjärta i någon sekund. Och det är det som gör att mina känslor för dig är äkta, och det kommer dom alltid att vara, vad som än händer så kommer dom alltid att vara äkta. Och det tror jag att du vet, jag hoppas det iaf.

Du lyser upp min värld hur mörk den än är. Du gör det lätt att andas när man inte får någon luft. Du tar emot en om man är på väg att falla och om man har svaga ben. Och du ser alltid till att man står stagit på dom om man har fallit. Du har hjälp mig genom dom tuffaste motgångarna man kan tänka sig. Du har fått mig att resa mig från allt ont. Du har berättar för mig att jag är stark och att jag kommer att klara mig, för du står vid min sida, vad det än gäller. Skulle du försvinna från mig så skulle jag falla och ge upp på en gång. för jag vet att jag inte skulle klara mig utan dig, och det är sant, jag skulle verkligen inte klara mig utan dig. Inte efter det du har gjort för mig, inte en chans.
Du är luftan som mina lungor behöver, du är styrkan och hoppet som min själ behöver. Utan dig så skulle jag inte finnas här. Försvinn inte från min sida, snälla Hjärtat. Säg att du alltid kommer att finnas vid min sida, för du vet att jag behöver dig. Du ska bara veta hur mycket jag behöver dig just nu i denna stund. Och du ska bara veta hur glad jag är över att ha dig vid min sida. För när du är vid min sida är jag som starkast och tror mer på mig själv. Du ger mig hopp om att allt kommer att bli bra när det är som dåligast, du får mig att inse att allt kan blir bra igen hur dåligt det än verkar vara.

Allt jag vill är att ha dig här hos mig så jag kan le igen. Visst jag ler nu med, men jag vill le så som jag ler när jag är med dig. För då ler jag med både läpparna och ögonen, och det är sällan mina ögon ler. När jag är med dig eller pratar med dig så glittrar mina ögon som satan. Och det är ett stort tecken på att jag verkligen tycker om dig. Det är bara så synd att vi bor en bit bort från varandra, hade vi inte gjort det så hade jag varit överlycklig för då hade jag kunnat träffa dig lite oftare. Och då vet jag att smärtan i mig skulle försvinna. För du gör så att den flyter bort, och du gör så att jag mår bra. Jag förstår inte hur du lyckas med att göra det, men det gör du. Det är många som har försökt men dom har inte lyckats. Men du gjorde det, av alla människor som försökt, så var det du som lyckades. Vad gör dig så speciell? Vad gör så att du kommer åt mig? Vad gjorde så att jag föll för dig? Det finns många frågor, men alla har samma svar och det är: För att det är just du, och ingen annan.
Jag har letat efter en sån som dig i flera år, och äntligen har jag hittat dig. Du förstår nog inte hur glad jag är över det. och jag tackar Gudarna att det är just dig jag har hittat. För det går inte att hitta någon som är bättre. Och det menar jag verkligen. Du ska bara vet hur mycket jag saknar dig, jag håller på att gå sönder av saknaden, och jag tänker på dig varje dag. Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig. Och varje natt så drömmer jag om dig, varje natt. Jag har verkligen starka känslor för dig, annars vet jag inte vad det är jag känner. Jag menar om jag tänker på dig, drömmer om dig, saknar dig och vill ha dig här. Är inte det starka känslor? Om inte vad är det då?

Jag har så mycket jag vill säga till dig, men det är svårt, för jag vet inte riktigt hur jag ska säga det. För jag är rädd att det ska komma ut på fel sätt. Jag vill har bara lust att skrika ut mina känslor för dig, och en vacker dag så gör jag det. Men jag vet inte var eller när. Det beror på när jag vågar göra det. Jag hoppas verkligen att du känner dig speciell nu när jag har skrivit allt det här till bara dig Hjärtat, bara dig och ingen annan. Och du vet mycket väl att det är dig det handlar om, för det är bara dig som jag kallar för Hjärtat. Hoppas att du förstår nu hur mycket du betyder för mig, och hur mycket jag behöver dig. Du betyder allt för mig och det kommer du alltid att göra. Du har fångat mitt hjärta och jag vill att du håller kvar i det. Lova att du aldrig släpper det. För mitt hjärta tillhör dig och igen annan.

With no words at all, so tiny and small.
In love I fall, so deep, so deep.
My precious love, sent from above.
My baby boo, God I thank You, God I thank You!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0