Sova Dags Och Drömma Om Hjärtat !

Nu är det nog dags för sängen för min del, har sovit riktigt dåligt dom senaste nätterna, men nu så tror jag att jag kommer somna gott. Jag har nämligen pratat och skrattat lite med Hjärtat i telefonen nu inatt. Och som vanligt så får han mig på bra humör. Ja jag har varit på rätt dåligt humör i några dagar. Det är alltid lika kul att snacka med Hjärtat för han är alltid lika underbar. Tack för att du fick mig på bättre humör, och du vet att jag inte kan bli arg på dig så du kan i stort sätt säga nästan vad du vill till mig (du vet vad jag menar). Nää nu blir det sängen för mig. God natt alla!!







Postat av: Erika

Ja det va sjukt länge sen.:) Får ta det nästa gång jag e hemma i sthlm.:)

2009-10-06 @ 10:25:16
URL: http://www.erikacarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0