Att Tvätta På Natten!!

Jag och min underbara granne Hännie brukar tvätta på natten! Vi tar alltid tiden mellan 22-02, det är sällan vi tar en tidigare tid! När vi tvättar har vi alltid roligt, vi skrattar och stojar! Det är fan något speciellt att tvätta mellan 22-02, för vi är oftast inte ensamna då heller, dom unga grannarna brukar vara och tvätta då också. Men vi har oftast hela tvättstugan bokad (mycket tvätt med andra ord).
Musik spelas självklart på högsta nivån när vi tvättar, musik är liksom ett måste! Vi båda är ju musik tjejer så! Det är så skönt att tvätta den tiden också för du kan gå ner hur du vill, osminkad, mjukiskläder och håret åt alla håll och kanter. Så jag kan verkligen rekomendera att tvätta på natten!


(Jag bjuder på en osminkad bild på oss)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0