Dagens Låt

Dagens låt är en grymt bra låt som är lite grov i texten men ändå helt underbar!

Saving Abel - Addicted


I'm so addicted to
all the things you do
when you're going down on me
in between the sheets
all the sounds you make
with every breath you take
its not like anything
when you're loving me






Postat av: kittymon

Visst kan man vara "vuxen" vid 21 års ålder men det riktiga mognaden kommer med åldern och livserfarenheterna. Vid 21 har ju livet precis börjat. Och jo det finns olika faser här i livet och det lär du märka. Man får andra prioriteringar och värdesätter på annat sätt än vad man gör när man är ung, då man egentligen inte har en aning.



Och nä jag beter mig inte som en ungdom, den delen i mitt liv har passerat och inte få tillbaka. Nu kanske du uppfattar det så men det finns lite mera tygnd bakom idag än när jag var ung och oerfaren.

2009-09-15 @ 17:46:14
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sibel är duktig.

2009-09-15 @ 20:21:33
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0