Det Finns En Person...

... Som jag verkligen saknar att umgås med. Jag hade så förbannat kul med honom och några till. Men jag saknar mest honom.
Han heter Mac, och är en utav dom bästa vännerna man kan tänka sig att ha. Så otroligt snäll och underbar han är. Det går inte att beskriva med ord hur underbar han är. Jag saknar hans kramar och hans skratt så otroligt mycket.
Och jag saknar när han bara la armarna om en och höll om en. Och alltid när man mådde dåligt så fick han en att må bra igen, han behövde bara le mot en.
Jag saknar när man var i skolan och man kunde fråga om han skulle hänga med hem efteråt och bara chilla, eller om han skulle med och fika någonstans.
Gud vad jag saknar dig Mac! Vi måste ses snart igen!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0