Ett Mysigt Telefon Samtal!

Hade nyss ett väldigt mysigt och underbart telefon samtal! Z ringde och vi snacka ett bra tag, han berätta en massa saker och fråga om jag skulle hänga med till Göteborg när AIK spelar sista matchen där. Men men, vi pratar för det mesta om fotboll och jag berätta att jag inte orkar vara kvar här hemma längre.

Jag blir alltid så himla glad när jag pratar med honom, skrattar hela tiden och ler, inte bara med läpparna utan med ögonen med! Jag berättade för honom om kräftskivan och att han bara måste vara med på dom två stora festerna som kommer. Då lät det ungefär såhär i telefon:

Jag: Asså du måste bara vara med dom två komande stor festerna!
Z: Jasså? Vilka är det? Din födelsedag och vad mer?
Jag: Jaa födelsedagen och största Halloween festen!
Z: Du fyller 21 va? Men du, du vet att jag inte är en sån som klär ut mig.
Jag: Jaa jag blir 21. Hallå det är faktiskt ett måste! Jag ska ju vara en svart ängel!
Z: Men okej då, kan väl vara en Brat...
Jag: BRA då fixar jag dig! Vet hur du ska se ut då!
Z: Fixar mitt hår?!
Jag: NEJ!! Du är snaggad så jag ska fixa dina kläder!!
Z: Tänkte väl! Men det blir ju vanliga kläder...
Jag: Jaa men jag och en tjejkompis ska ju vara gott och ont samvete, fast i änglaform dåra.
Z: Du kan ni vara mitt samvete ju!!


Allt är så himla underbart när jag pratar med dig, du gör min dag! Jag kommer vara så glad hela dagen imorgon, inget kan få mig att må dåligt, fast det kommer att vara en jobbig dag imorgon (skriver om det imorgon).
Jag hoppas verkligen att du kan komma hit nu när pappa åker till Finland, du vet att du verkligen är jätte välkommen hit då!







Trackback





RSS 2.0