I'm So Addicted To...

I'm so addicted to all the things you do. When you're going down on me, in between the sheets.
All the sounds you make, with every breath you take. Its not like anything, when you're loving me.

Fan asså det är så sant om det nu skulle vara så mellan oss! Shit vad jag skulle vara beroende av dig (vilket jag redan är), men jag skulle vara mer beroende av dig då.
Jag saknar dig så otroligt mycket och det hoppas jag att du vet om. För du vet att du betyder allt för mig, det har jag sagt.

Hjärtat
, kan du inte bara komma hit, ringa på min dörr och säga "Här är jag.."? Jag skulle bli så glad om du gjorde det. Eller om du ringer mig och säger "Är i Stockholm just nu, lust att ses snäckan?" Kan du inte bara ge mig en kram och säga att du finns här när det är mörkt utanför mitt fönster och mörkt inuti min själ?
Jag har bara lust att ta din hand sätta den vi mitt hjärta och säga "Känner du det här? Du är den enda killen som kan få mitt hjärta att slå snabbt och långsamt på samma gång..."
Jag vet att jag har sagt det många gånger nu men det gör ont att inte ha dig här. Du får mig att må bra hur dåligt allt än ser ut att vara. Och jag tackar verkligen GUDARNA att det var du som kom som en räddande ängel den där dagen då jag skrev att ingen skulle skriva till mig, och du utmanade ödet och skrev till mig iaf, och det tackar jag verkligen GUDARNA för. Kommer du ihåg vad du skrev? Det gör jag, du skrev "Du behöver en axel att gråta emot. Jag kommer till Stockholm imorgon, möt mig på stationen klockan 14:40". Jag minns det så väl Hjärtat, så väl.
Vi kännde inte ens varandra då, men ändå så skulle du komma och trösta mig för att jag mådde så sjukt dåligt den dagen, det var ju inte så konstigt eftersom att min Älskade Mormor (endast 63år) hade ryckts ifrån mig. Jag minns också det här

Hjärtat: Ge mig ditt nr gumman så ringer jag dig, du behöver få prata ut om allt. Jag vet att det är svårt men det hjälper.
Jag: Du skulle inte höra vad jag sa.
Hjärtat: Joo då det är klart jag skulle göra det, jag förstår Stockholmska...
Jag: Det tror jag nog att du göra, men jag menar att du skulle inte höra vad jag sa för jag bara gråter och gråter.
Hjärtat: Men sötnos då....

Jag vill tacka dig för att du finns vid min sida när jag behöver dig som mest! TACK HJÄRTAT!
Du vet att jag älskar dig högt, och kommer alltid att göra det. I'm so addicted to you!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0