Om Du Låg Vid Min Sida...

... Så skulle jag vara trygg från allt ont. Allt skulle vara perfekt, inga hemska tankar, inga obehagliga känslor och ingen smärta.
Det är dig jag behöver som mest just nu, och som vanligt så är du inte här. Varför?
Varför är du inte vid min sida? Varför ligger du inte bredvid mig? Du har lovat mig att du ska komma hit och lägga armarna om mig och viska i mitt öra att allt kommer att bli bra.
Varför har du inte gjort det?

Om du låg vid min sida...
Så skulle jag vara den lyckligaste flickan på jorden. Inget hade kunnat ta den lyckan ifrån mig.
Du hade gett mig det jag behöver som mest just nu, och det är en famn där jag kan känna mig trygg i. Och du vet att du ger mig trygghet. Så jag ber dig, kom och lägg dig hos mig!

Om du låg vid min sida...
Så skulle inget eller ingen komma åt mig. För jag vet att du hade skyddat mig. Jag vet att du hade sett till så att jag inte hade mådde dåligt.
Du hade sett till så att allt var bra, så att ingen smärta, sorg eller hat hade smygit sig på.
Med din trygga famn om mig så skulle inget komma åt mig.

Om du låg vid min sida...
Så skulle jag krypa in i din famn och berätta allt som jag känner för dig. Alla mina känslor skulle avslöjas och du skulle få veta.
Jag skulle inte utelämna något, du skulle få veta exakt allt! Jag skulle ligga i din famn och förklara hur mycket du verkligen betyder för mig och hur mycket jag verkligen älskar dig Hjärtat.

Om du låg vid min sida så skulle jag aldrig släppa taget om dig!





Postat av: Sandra

Åh jag dööör! vad sött.

2009-09-17 @ 09:48:33
URL: http://minguldfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0