Sandra - BabyFace!

Vi två har känt varndra sen början av 2000. När jag tänker efter så var det faktiskt 2002 vi började umgås med varandra. Det var på grund av att jag träffade din polare på Popstars finalen när den var i Heron City. Det är helt otroligt att vi har känt varandra så pass länge. Vi har alltid kul tillsammans oavsett vad vi gör. Och jag tycker att det är sjukt roligt att du har börjat umgås med med mig och gänget. Vi har så sjukt många minnen tillsammans du och jag, och vi har gjort så sjukt roliga saker genom åren.
Alla kvällar nere på IP och i Åkersberga, alla kvällar inne i stan och inte bara kvällar utan dagar också. Det är så mycket som vi har gjort. Minnen som kommer att finnas med oss i alla tider. Jag är så glad över att vi har börjat umgås igen, har verkligen saknat att bara sitta och snacka och skratta med dig. Och det är verkligen sjukt kul att du vill hänga med mig och gänget när det är fest eller bara myskvällar. Och det är så sjukt kul när du följer med ner till Sandras när det är karaoke där.

Ett utav min starkaste minnen jag har med dig är när jag hade fest i Hallonbergen för typ 3½-4år sen, då du kommer in i lokalen med en ananas i famen, och den ananasen har solbrillor på sig och ett drink-paraply i sig. Jag skratta så jag tjöt då. Ett annat minne jag har med dig är när du, jag och Anna sitter i min säng medans vi låter webcamen vara på, och i bakgrunden spelas Snook - Mr Cool upp, vi har gjort så sjuka men roliga saker tillsammans. Ett annat stark minne jag har är när vi är hemma hos dig i Åkerberga med Mounia, och ni två står och dansar till 2play - So Confused. Jag kan hålla på att skriva i evigheter om våra minnen, men det skulle nog få bloggen att flippa, för det är en hel del minnen. Och jag vet att vi kommer att få ännu mera minnen än vad vi har.

Det jag försöker säga är att jag är så otrolig glad över att ha dig i mitt liv, för du är en helt underbar person och jag älskar verkligen att umgås med dig. Och du har ett stor ställe i mitt hjärta och det är en stor del av mitt liv. Och jag hoppas verkligen att vi kommer att vara vänner livet ut, för du är en helt underbar vän. Du är otroligt söt, snäll, omtänksam, har ett hjärta av guld, du är rolig och väldigt smart. Tack för att du finns BabyFace!

Älskar dig BabyFace!







Postat av: Sandra

Herregud... Jag gråter! Jo då, jag har tårar i hela ögonen. Jag har aldrig läst något så här gulligt, eller inte gulligt hmm.. sött! Om mig själv. Jag vet inte vad jag ska säga riktigt heller. Jag brukar alltid kunna kommentera allt. Men vad ska jag säga nu? Jag är helt tom.



Det finns två saker jag kan säga.

Jag kommer aldrig sluta vara din vän oavsett vad som händer, och Jag Älskar Dig.

2009-09-29 @ 08:48:23
URL: http://minguldfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0