Syster !

Min syter Minna och jag har inte alltid varit dom bästa vännerna. Tro mig vi har varit som hund och katt, men nu så är vi faktiskt riktigt goda vänner. Vi festar tillsammans och umgås med folk och har det riktigt kul tillsammans. Vi går till och med på teater ihop.

Jag kommer alltid att stå bakom henne rygg, vad det än gäller. Skulle någon röra henne (och då menar jag verkligen röra henne på ett sätt jag inte tillåter) så skulle jag flippa ur totalt. Jag menar verkligen flippa och det är inte kul när jag gör det. Folk som har sett mig flippa kan intyga att man ska lägga benen på ryggen och springa snabbt som vinden. För det är inte kul att få mig efter sig.

Jag och min syster kommer nog att hålla ihop nu (hoppas jag i alla fall). Vi har nästan alltid kul tillsammans, men ibland blir det bråk. Men hey, syskon ska små bråka.

Love To You Sis!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0