Dagens Jul Låt! (x3)

15/12-2010 Idag var jag hos mina kusiner så jag hade verkligen ingen tid till att blogga eller lägga in Dagens Jul Låt så jag gör det nu istället (hoppas att det inte gör något)! Så nu bjuder jag på en låt som jag tycker är riktigt mysig att lyssna på så här till jul. Dolly Parton är en utan tvekan en utav dom bästa sångerskorna som någonsin har funnits.


Dolly Parton - Winter Wonderland/Sleigh Ride


16/12-2010 Idag var jag ännu en gång med en utav min kusiner och på hans flickväns julavslutning på Fryshuset, så ännu en gång hade jag inte tid med att blogga eller så. Dagens Jul Låt blir en låt som är så sjukt gullig! Jag älskar verkligen den här låten sjukt mycket och den är verkligen söt. Har lyssnat på den enda sen jag var lite.


Busungarna - Tomten Jag Vill Ha En Riktig Jul


Dagens Jul Låt blir en låt som är väldigt härlig! Dean Martin är verkligen en av julems sångare. Så vad vore en jul utan hans version av Let It Snow?


Dean Martin - Let It Snow!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0