Det Är...

... att personerna på bilden är samma person!! Det är helt sjukt, att filmindustrin kan göra så att man ser helt annorlunda ut. Den första bildenAaron Johnson är ifrån en film som han är med i som heter Kick-Ass, som jag såg hemma hos Laura igår, rikgit bra film, lite överdriven men bra. Men för att komma till saken. Laura tycket att Aarom Johnson var rätt så söt i fiilmen men jag höll inte med henne, för jag tyckte han såg lite töntig ut. Jag satt och störde mig på en person i filmen som jag inte kunde placera så när jag kom hem så försökte jag lista ut vem det var, men jag hade hjärnsläpp, så jag gick in på IMDB för att kolla roll-listan. Och det var då jag såg den andra bildenAaron Johnson och tappade haka. "Tänk vad fel jag hade! Han var ju riktigt snygg" tänkte jag och kollade vad som skulle komma upp med honom inom film världen, och då såg jag det Kick-Ass 2: Balls to the Wall, den kommer att komma ut 2012 och jag kommer lätt se den. Jag tänker ju inte gå miste om Aaron Johnson igen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0